חפש בבלוג זה

18 דצמבר 2012

פרק 90









 

 

"אתה מדוכא, איגור?"

"למה את שואלת?" עניתי בשאלה משלי, התכסיס הלעוס של הפסיכולוגים שעושים לעצמם חיים קלים.

"לא נגעת בארוחת ערב שאתה בעצמך הכנת".

"יותר מדי טעימות בזמן ההכנה?"

"אתה הולך לישון מוקדם ובקושי מתעורר בבוקר".

"שיירים של השפעת מלפני שבוע?" התרגיל לא צובר מסה קריטית.

ראלה חדלה לשאול והחלה לקבוע עובדות.

"הרגלי התחזוקה שלך משתנים, רחצה וגילוח הם בימים האחרונים יותר הם רק בגדר המלצה מהוראה".

"את בטוחה בעובדות?" עדיין היבהב בי שביב תקווה שאולי כך השאלות שלה ימצו את עצמן וידעכו.

ראלה הביטה בי ללא צל של לצון. היא שמרה את המסמר האחרון לטובת קְביעוֹת שלא שיעשעו גם אותי.

"ואולי נדמה לי שלא רק שאינך מראה רצון לשוחח איתי ולענות לי בזה הרגע, אלא אף מקטין עשות ומשתדל בלילות האחרונים להירדם לפנַי".

עידו הכין שיעורים אצל חבר. סוס היה שרוע על הכורסה והביט בתוכנית טבע. לא אזרתי די עוז לפגוש את מבטה של ראלה. לא ידעתי גם שלבו של לוויתן כחול הוא בגודל בית קטן ושאדם יכול לשחות בעורקים שלו. ראלה לא הסירה את עיניה ממני וציפתה לתגובה. חשבתי בקדחתנות על הלילות האחרונים ומצאתי שיש טעם בדבריה. מרחבים ענקיים של אוקיאנוס הקיפו כל מקום והפכו כל דבר שהוסרט לקטן ובודד מאוד.

"הייתי עוזרת לך אם הייתי יודעת איך".

חבורת לביאות רדפה אחרי זברה, הדביקה אותה ועסקה עכשיו בהשוואת מצבה למצבי.

"אני תקוע", הודיתי והסתכלתי סוף סוף לכיוון הכללי של ראלה, וגם לא רציתי יותר להביט באגביות שבה נלעסו אבריה של חיה שעדיין נשמה. ראלה המתינה בסבלנות עד שהרמתי שמיקדתי בה את עיני לקראתה.

" שמע איגלו", ראלה שימרה די חמלה אלי כדי להשתמש כעת בשם החיבה שנתנה לי בעידן רחום יותר, "אני מציעה שתלך הביתה לכמה ימים ותחשוב מה אתה רוצה מהקשר הזה. נכון שעידו מת עליך וגם אבא שלי, שבדרך כלל לא חוסך ביקורת משום יצור נברא, הוא שואל עליך ומתעניין לדעת מתי נבוא שוב לבקר, אבל איגור", ראלה הרצינה מאוד, "הקשר הזה נולד בינינו ואנחנו אלה שרתומים אליו. תחליט. אני צריכה מחויבות ואני לא מתכוונת לטבעת, כמו שבטח ברור לך. אם הקשר הזה לא יוזן, הוא ימות. בשבת בבוקר עידו ואני נוסעים למושב. תתקשר אלינו עד אז  אם תחליט להצטרף".

"אם זה הסקס..." התפרצתי. חדלתי כשראיתי אותה מניפה כף אחת לעוצרני.

"איגור תירגע, אין לי טענות בנושא הזה וגם לא דרישות לא מציאותיות. אין שום בעיה במין, להיפך, אבל יש בעיה בהתחמקויות מעימותים חשובים וישנו גם הדכדוך שלך. תבדוק עם עצמך ממה זה ותעבוד על זה. אני בהחלט אשמח לעזור אם תצטרך".

 

*

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה