חפש בבלוג זה

19 דצמבר 2013

מלים מערפלות ולמה הכוונה באמת



בקר   -                      פרות

עוף  -                       תרנגולות

פרגיות  -                  תרנגולות סקסיות?

פעימה    -                 נסיגה

קורקבני עוף   -          השריר הטבעתי דרכו התרנגולת משתינה, מחרבנת ומטילה ביצים

מלאת אופי    -          שמנה

בעלת אישיות  -        מעט שמנה יותר

יש לה חוש הומור   -  ממש שמנה

חתיכה    -   בעלת גוף חטוב
חתיך     -   בעל ג'אקט ויציבה סבירה

אלימות מגדרית   -  גבר שמכה אישה

דיסונאנס קוגניטיבי   -  על מה, לעזאזל, אתה מדבר?

"אם מישהו כמוני היה פונה אליך ואומר שהוא מעונין בך, מה הייתה תגובתך?"  -  אני רוצה לשכב איתך עכשיו!

תן לי לחשוב על זה   -  לא

זו לא השאלה  -  זו בדיוק השאלה שאני לא מסוגל לענות עליה בלי להראות גזעני/אדיוט/בור

אין קשר    -  יש קשר הדוק ומביך

אם ירצה השם  -  אין לי כוונה לעשות כלום, תתחיל להתפלל

...אבל...        -  אני יודע שרצית לשמוע את החלק הראשון של המשפט, השני הוא מה שאני באמת מתכוון.

תהיו בקשר   -  ביי

זוהי עלילת דם  -  כבר גובש במשטרה חומר החקירה הראשוני נגדי

עברתי המבדקים וחתמתי ויתור   -  הודחתי

עד שהמוות יפריד בינינו   - או עד פסח (מה שיבוא קודם)

עד טיפת דמי האחרונה    -   הראשונה
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה