חפש בבלוג זה

02 יולי 2012

אני דור ישן. עומד במקלחת ובוחש במגל"ר של שער גירית בכלי ובו סבון גילוח. אחרי הקצפה ראויה, מכבד את עור פני במקומות שמצמיחים זיפים. במקלחת, כי שם המים החמים ריככו מעט את פירורי זקני. ואז בג'ילט שאינו עובד על סוללות עובד מהר ונגד כיוון הצמיחה. ניסיתי כמה פעמים בתער ספרים. הפסקתי. זה מכשיר יעיל מאוד אך בלתי סלחני בעליל. אני מעדיף טעויות לא יקרות. הנוסטלגיה עוצרת בטיפת דמי הראשונה. גם כאן זה צילום של קמרון מקמסטר. Cameron צילם כאן Gethyllis villosa במקום הנקרא Dehoop

01 יולי 2012

פרריה

ממליץ להגדיל ולהביט מקרוב בצילום זה של קמרון מקמסטר מדרום אפריקה. Cameron McMaster מגדל ומשביח כבשים הוא אחד מעמודי התווך של הבוטניקה בכלל וצמחי בצל בפרט. זו המתייחסת לארץ מגוריו - דרום אפריקה המעטירה. הפרריה משתייכת לאיריסיים. שמה הוא נגזרת של ג'ובני פררי האומן בן המאה ה16 מגנואה. לא של הסתת והפסל מהמאה ה18. לא של מנתח הלב בן ימינו וגם לא של הכדורגלן הפנטסטי מיובנטוס שנפטר ב1982. גוגל זה אחלה לפעמים. יש 11 פרריות שונות. לחלק פרח מסריח ממש ולאחרות פרח ניחוחי למדי. אני מקווה לראות ולצלם פרריה בטבע. זו Ferraria crispa פריכה??????????????????????????????????????????????????????
ואז הכל התבלבל לי ולא מצאתי את הרגליים חיפשתי בידיים אבל לא מצאתי אותן האוזניים צלצלו, שדה שנחרש ומיליוני ציקדות והרעש של הפגז המשיך והמשיך היו עלי עדיין חמישה או שישה רובים ושני אפודים חמוצים הדם השחיר וזבובים חגו בשיכרון סביבי איפה התאגד או מישהו שיקח ממני את כל הכובד הזה שמעיק על צעדַי אז הנה הרגליים שלי הולכות מתחתי ואני לא שומע את הצעדים מרגיש אותם מבפנים ושומע את הלב שלי פועם בלשון ובחיך ומהדהד ברקות ומחייך לעצמי ואמר לעצמי "פאק, פאק, פאק, הלם קרב, פאק..."