חפש בבלוג זה

02 אוגוסט 2010

אורניים ומתחזה - פוסט 150 בבלוג





מתחזים חשובים, אורך אפם לא מלמד תמיד על הדרך הערמומית בה זכו לכבוד שנפל לחיקם.
ופינוקיו, שמו הלא נגזר מעץ האורן ממנו גולף - pine.
באנגלית זה גם פועַל מקסים שמציין תשוקה כמיהה השתוקקות ערגה וכסופים.

גרררררררר

הפסאודוצוגה הוא אורן סיני שאין הרבה מה לספר עליו. נעבור הלאה.

האיצטרובל של ה144 קילובייט הוא המקבילה האורנית של לוליטה.
זוכרים את נבּוֹקוֹב, נכון ? זה ששמעון פרס מכנה נבּוּקוב.
ובכן, חזרה לאצטרובל, זה אחד נשי בלתי בשל. ממש לא הסטייה שלי.( מסתבר שישנם זכריים ולעומתם אחרים הם נקביים לגמרי, ממש ין ויאנג . לא ברור לי למה הטבע לא מצא דרך הדורשת פחות מאמץ וחכוך, בעצם מה אני מתלונן, הפעמיים הראשונות ב-1973 היו ממש טובות,אני שומר את הקבלה )
אינני רודף אחר תום ילדוּת וחושב שיש בה משהו שלם שטרם חולל. אני גם לא מתגעגע לבית הספר. נחזור לאצטרובלים.
האורן הזה הוא יפני, נקלט היטב בארה"ב עד כדי הפיכתו למטרד (בלונג איילנד).
ביפן עמצה אוכלוסיתו מִדָּלדֶלֶת בגלל נמטודה אמריקאית.
זה מצב של תיקו. או אולי נקמה חצי מלוכסנת.
אני עייף מאוד. חוזר ומתקן שגיאות כתיב.
<אם צריך עגורן כדי לבנות עגורן אז מאיפה בא הראשון ?>
<במרוץ בין הביצה והתרנגולת ניצחה הראשונה (אבל רואים את זה רק בפוטו פיניש)>
הגיגי עייפות ספוגים בשאריות סינגל מאלט.

והשחור ? זה של ה 112 ק"ב ?
ישנם דברים שעדיף שלא יאמרו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה