חפש בבלוג זה

02 יוני 2014

שלום כהרגלי


לא אדבר על הצמח המצולם (מונסוניה ל'הריטיירי - פלרגוניים) מעבר לשורה זו.

אם יש משהו שאני מתעב זה הימורים טפשיים כשהסיכויים הם נגדך.
מי שעושה זאת תמיד יאמר שלפעמים הוא מפסיד אבל הפעם הוא "הצליח"
הוא לעולם לא "משקיע" הוא "משחק" במניות.
הוא ישמח לעוץ לכם על הקיקיון הבורסאי התורן ו"ינמק" עם סיפורים.
הוא מכיר את החשב של החברה, שמכר כרגע את הדירה שלו וקנה בה מניות.
בעוד כמה חודשים בכסף של הדירה הוא יקנה פנטהאוז במגדל.
כן, במגדלים הפורחים.

השוויתי בשבת שתי חברות.
ערך השוק של כל אחת מהן הוא 120 ביליון דולר. הן לא קוטלות קנים.
הראשונה הייתה באייר. כן, זו שהמציאה את האספירין.
האחרת היא גלעד GILEAD  הסימול שלה הוא GILD.
אני לא ארוויח או אפסיד כלום אם תקנו או תמכרו אותן. גם ואפילו אם ערך הקנייה שלכם הוא כמה מיליוני דולרים.
אני מאחל לכם סכומים כאלה, לכולכם.
אתם, הלא, היחידים שקוראים אותי.
ובכן, אם אתם שוקלים השקעה לשנים הקרובות, לכו על השנייה.
בזמן שבאייר צומחת בקצב נחמד של כשמונה אחוז בשנה (ומחלקת דיבידנד של כאחוז וחצי במזומן)
גלעד הולכת לצמוח בלמעלה משלושים אחוזים כתוצאה ממכירות התרופות שלה (נגד איידס
וצהבת נגיפית מסוג C)
אני רוצה שיהיה מתועד שכתבתי עליה כשהיא עלתה 81$ למניה.
אז זה רק בשביל ההסטוריה.



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה