חפש בבלוג זה

06 דצמבר 2012

ארץ עיר מת צומח פרק 1


ארץ, עיר, מת, צומח


ראלה ישבה על קצה המזרן הזוגי ובחנה את כפות רגליה. מה שראתה, כמו תמיד, לא ריצה אותה[ת1] . הן נראו לה גדולות, לא מושכות ולא תואמות את אורך רגליה. הדלת היתה כמעט סגורה, ומפינה אחרת של הבית נשמעו איגור ועידו מדברים בהתרגשות. היא הירהרה על טיב הקשר שמתפתח או לא מתפתח ביניהם. היתרונות של המצב החדש הכריעו את הגאווה. היא הזדקפה ופסעה יחפה לכיוון המראה הגדולה.

גם התחת לא עבר בשלום את הביקורת. ראלה פשטה את החולצה, קיפלה והניחה אותה ליד המיטה ובחנה שוב את בבואתה. מול המראה, כשהיא מצמצמת את עיניה לכדי חריצים צרים, שמטה את כתפיותיה אך הותירה את החזייה רכוסה. החזה, זקוף עדיין, ניחם אותה. אי אפשר היה למצוא בו מום[ת2] . בימי בית הספר נהגה לקנא בבנות הדדניות, אשר בתקופת ההתבגרות משכו את מלוא תשומת לבם של הבנים. עכשיו היא הרגישה בעמדת יתרון. היא זכרה את חדרי ההלבשה לפני שיעורי ההתעמלות ואת לעגן של חברותיה על מי שלא עמדה במבחן העיפרון. מי ששדיה לא הניחו לעפרון שהונח מתחתיהם להישמט נחשבה לסחבה בלה. גם כיום היתה עומדת בכבוד במבחן, אם היה מי שיביט. ראלה פקחה את עיניה לרווחה והפנתה את צדודיתה אל המראה, מנסה לנחש מה רואים איגור או רועי בפרופיל מדי השוטרת שלה. היא חשה בצורה רטט עמומה עמום מין של נחת רגעית. כאקט של הענשה ענישה עצמית השפיל מבטה אל קו המתאר של הגו. כשהגיעה אל התחת, שוב יכלה להימלט אל מורת הרוח המוכרת לה מעמידות דומות בעבר מול שיקוף גופה.

מכיוון חדר האוכל שמעה את סוס נובח בהתרגשות דרך החלון, כנראה על אותו חתול של השכנים שסוס חשד בו במחשבות זדון חמדניות כלפי קערת המזון שלו. ראלה הרגישה בוודאות שגברים רבים נמשכים אליה. ברחוב ראתה אש תשוקה ניצתת בעיני גברים שהלכו מולה, ומדי פעם נמצא האמיץ שחשב שמשפט פתיחה מתחכם יסלול לו דרך הלאה. ואיגור? העיניים שלו ברקו לקראתה, אבל מה בדיוק הוא רוצה ממנה? לא ברור.

הכפתור העליון במכנסיים נפתח, ואחריו לאט גלש התפס, אחוז בידה השמאלית, במורד הרוכסן. ראלה רכנה מעט קדימה והציצה שוב במה שיראה מי שיחטוף זיק מבט מעליה, בזמן שהיא יושבת וחולצתה פרופת כפתור עליון. לא בכוונה. מכנסיה צנחו בקול אוושת בד עד קרסוליה, נאספו והצטרפו לחולצה. עידו צהל בסלון. סוס השתתק. עדיף לא להביט על הירכיים.

היא פתחה את ברז הכיור, ובזמן שזרם המים אזר די אומץ להשיל מעליו את הצינה ההתחלתית, הסירה כמעט בתנועה אחת זורמת את תחתוניה ואת חזייתה, בדקה את חוֹם המים בקצה הציפורן וסגרה את הברז. היא פסעה פסיעה אחת לתוך המקלחת וסגרה מאחוריה את דלת הזכוכית. המים ניתכו בזרמים דקים ועקשניים וחרצו גומות בשכמותיה. בשרה האדים מהחום. קצף גלש מראשה, הקיף במהירות את שדיה והתווה שבילים זולגניים בשיער שבין רגליה. היא סיבנה את עצמה בתנועות מעגליות. ידיה נגעו בכל בשר חשוף בגופה. כשהגיעה לברכיים עיסתה אותן מהורהרת. יד ימין על ירך ימין עלתה וחלפה על וריד זעיר וכחלחל שהתגלה לא מכבר. הערווה קורצפה בשתי הידיים, שכמו מעצמן ניתבו שבילים חולמניים, תכליתיים.

כשיצאה לבשה כותונת. היא פתחה את הדלת לכדי חריץ צר ובחנה את המתרחש בחוץ.

 

***

 


 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה